09 juni 2021

Online besteld

 Je kent het wel, die bevestigingsmailtjes van online bestellingen. Meestal kijk ik er met een half oog naar, want de inhoud is meestal hetzelfde. Als ik wil weten wanneer het bestelde wordt bezorgd, kijk ik wat beter.

Afgelopen week kreeg ik ineens een mailtje waar ik hardop van heb moeten lachen. Ik zal hem in z'n geheel hieronder weergeven, dat verdient deze creatieve, humoristische en eerlijke shopeigenaar wel!

En dat de bestelling inderdaad één dag later werd verzonden dan ik had gedacht, maakt helemaal niet uit. Ik bestel gewoon bijtijds - in dit geval voor een verjaardag van een van de kinderen!


Jouw bestelling is verzonden.

Doordat ik gisteren mij niet lekker voelde zijn er op maandag geen bestellingen verzonden, na gezond fruit en een goede nachtrust, haal ik vandaag de schade in,

Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Rolf van Hoorn

__________________________________________

Vandaag was een normale dag bij Dobbelstenenshop, totdat Ralph zag dat Karien een bestelling had gedaan.
 
Ralph trok aan de bel, pakte de microfoon van de intercom erbij: "Stop met hetgeen je aan het doen bent, we hebben een bestelling van Karien Kruyswijk!"

Karen van marketing liet haar spreadsheets voor wat het is en zocht voor jouw de mooiste exemplaren uit. Steven van PostNL legt alle orders stil om jouw bestelling als eerste te verzenden en Roos van Social Media, was net bezig met het maken van smoothies, stoot uit enthousiasme de blender om. Wat een ravage!
 
Vol enthousiasme vanuit het gehele team wordt jouw bestelling ingeladen in de PostNL vrachtwagen.
 
Gefeliciteerd! Jouw bestelling is onderweg en zal op de eerstvolgende werkdag worden geleverd*.
 
Nadat we ons hebben omgekleed van alle smoothie drab en de champagne kurken hebben opgeruimd, kruipen we weer achter de computer. Misschien stuur jij ons wel een toffe foto als jouw bestelling is aangekomen. In spanning wachten wij af...

Dus hartelijk bedankt voor jouw mooie bestelling bij Dobbelstenenshop.nl. Wat super tof dat wij elkaar online hebben leren kennen ;-)

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...