18 mei 2021

De cover is af!


 De cover van mijn boek is af! De ontwerper had een stuk of negen verschillende covers om uit te kiezen bedacht. Ineke (mijn auteurscoach) en ik vonden deze er allebei - onafhankelijk van elkaar - direct uitspringen. Over de foto heb ik al eerder geschreven. De honingraatstructuur geeft voor mij weer de complexiteit van het hele verhaal. Al die lijntjes die door elkaar heen liepen. De veelheid aan kostbare betrokken personen: wijzelf, onze kinderen en ook al die verschillende hulpverleners. 

Weer een stap gezet dus!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie voorkant ! Ik lees je blog graag en vind het onderwerp heel interessant !

Zeeuwse Mama zei

Ik zag de cover al op je fb, en vond hem meteen mooi. Ik had de foto al gezien, maar vindt hem nog meer spreken op deze manier. En dat terwijl ik juist meestal van 'rustig en eenvoud' houd, vind ik de honinggraat structuur er toch mooi bij uitkomen. Goede keus! Ik kijk uit naar je boek.

ari-atari zei

Mooi Karien! Prachtig uitgekozen.
groeten, Arianne

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...