03 juni 2021

LinkedIn

 De laatste tijd ben ik bezig gegaan op LinkedIn. Ik had allang een profiel, maar nu ik deels zelf voor de marketing voor mijn boek mag zorgen, gebruik ik de mogelijkheden ook beter (kijk zelf maar).

Wat is het heerlijk als je levensmissie samenvalt met je werk. Mijn verhaal is mijn voorraadkamer waaruit ik om me heen mag strooien. Elke keer dat ik ergens een reactie plaats, helpt het mijzelf ook weer. Dan word ik erbij bepaald waarom ik het ook alweer zo graag wil vertellen, en denk ik erover na hoe ik er nu in sta. Levensverhalen zijn niet statisch, ze veranderen en ontwikkelen met je mee - want het leven gaat ook verder.

Omdat het nog vrij nieuw is voor me, leer ik nog elke dag nieuwe mensen kennen. Extra leuk vind ik het als een professional mij vraagt om te linken, omdat kennelijk een van mijn opmerkingen de aandacht heeft getrokken. Geen idee waar dit heen gaat, maar ik geniet er in elk geval van!

Omdat ik in deze periode gericht ben op het promoten van mijn boek, schrijf ik meestal over onderwerpen die daarin staan, en die allang op dit blog een keer langs zijn gekomen. Dat wil ik hier niet dubbel doen (ik heb het idee dat dat saai is voor de lezer), dus is het hier wat rustig. Jammer dan.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...