24 april 2021

Nieuwsbrief!

 Eigenlijk houd ik helemaal niet van nieuwsbrieven. Als ik me al ergens voor inschrijf, meld ik me meestal na een paar keer weer af omdat ik het gevoel krijg gebombardeerd te worden met informatie waar ik niet op zit te wachten. Toch ga ik zelf ook een mailinglijst aanleggen, al is het alleen om geïnteresseerden incidenteel op de hoogte te brengen van belangrijke data en plannen.

Voordeel van op deze lijst staan is dat je niet zelf het initiatief hoeft te nemen om te kijken of er iets nieuws te melden is, op blog, Facebook, LinkedIn of Instagram, maar dat je de meldenswaardige dingen in de mail krijgt.

Wil je dit? Vul dan je mailadres en desgewenst je naam in aan de rechterkant van dit blog. 

De nieuwsbrief bevat dus uitdrukkelijk niet de inhoud van deze blogjes, maar handelt uitsluitend om mijn boek en de andere activiteiten die ik ga ontwikkelen naar aanleiding van de ervaring die ik heb opgedaan in de laatste jaren!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...