26 april 2021

Meivakantie

 Het is vakantie hier. Wat minder hectisch dan in de periode dat de jongens een heel stuk jonger waren, maar evengoed nog druk. Ik zal daarom traditiegetrouw het blog op een laag pitje zetten, ook al ben ik hard bezig met de laatste hand te leggen aan de stukjes tekst die worden opgesteld voor de achterkant van het boek, de folder van de uitgeverij of de website. Elk woordje is belangrijk en deze stukjes tekst vragen veel meer energie van me dan het hele boek lijkt het wel. 

Vrijdag ga ik weer met Ineke om de tafel. Daarna heb ik vast wel weer wat te melden. Ik wens iedereen een zonnige koningsdag morgen, en - vakantie of niet - een ontspannen week.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...