13 november 2013

Waar is de grijze kliko??

 De lagere-school-junioren - degenen die op woensdagmiddag vrij zijn - mochten vanmiddag helpen om de twee bruine containers te vullen met in stukjes geknipte braamtakken en dergelijke. Ook werd er wat opgeruimd in de tuin. Een kapotte bal mocht in de grijze container, daar zou onze 7-jarige wel even voor zorgen. Hoor ik hem even later benauwd roepen vanaf de voorkant van het huis: 'mama! mama! er is helemaal geen grijze container'. Gealarmeerd loop ik naar voren. Wij kunnen immers absoluut niet zonder de grijze container! Die ik - uiteraard - gewoon op z'n plek zie staan. 'Nee mama, dat is een zwarte container'. 


O. Ja, als ik iets in de grijze container moet stoppen en ik zie een zwarte staan, dan zou ik dat ook niet doen!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...