20 november 2013

Eindelijk ongestoord bezig zijn

 Dit wordt een mijlpaal-ochtend: de eerste sinds 4 augustus 1992 (de dag dat onze oudste werd geboren) dat ik een ochtend thuis ongestoord het huishouden kan doen. Altijd was er wel een stoorzender in huis - maar vandaag niet! Onze Tim gaat naar school.


Zelf is hij er superrelaxed onder. Dit hele schooljaar al gaat hij één uur per week mee naar school, als ik overblijfmoeder ben. Wij eten in groep 7/8, en de andere junioren (die van groep 4 en die van groep 3) mogen er ook bij. Iedereen vindt hem leuk en hij voelt zich er reuze op zijn gemak.

Vandaag ga ik hem achterlaten bij de juf die hij ook al een beetje kent. We hebben er alle vertrouwen in.
En ik ga als een speer achterstallige dingen inhalen!!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...