15 februari 2011

Zo mak als een lammetje


 Daar zit meneer dan, zo mak als een lammetje, op de bank te kijken naar een DVD van Muis. En ook even naar de camera. Vanmorgen waren we weer op het consultatiebureau. Deze keer voor Tim, maar toen ik vertelde van de vorige keuring van Max (die alles weigerde te doen wat gevraagd werd), wilde de arts de tests die toen mislukten, nog een keer proberen. En deze keer liet Max zich keuren. De plaatjes kon hij allemaal benoemen, ook met piratenbril op, hij tekende een, nee twee mooie rechte strepen, en hij bouwde het blokkentreintje na. En toen kreeg hij door dat hij gedaan had wat wij heel graag wilden, en werd hij vreselijk verlegen. Zo kent hij zichzelf niet...

Natuurlijk wisten we al wel (of in elk geval vermoedden we het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) dat zijn ogen het goed deden. En dat hij kon bouwen en tekenen. Maar, dat is ook heel wat waard, nu weet het consultatiebureau het ook.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...