13 mei 2021

Lekker rennen


 Onlangs ontdekte ik dat er bij ons in de wijk een veldje is waar honden los mogen. Vandaag, nadat ik de jongste uit school had gehaald, zijn we er met z'n drieën heen geweest. Even lekker rennen. Voor Kerberos was dit de eerste keer dat hij bij mij los mocht, en omdat er ook nog een andere hond was, was het extra geslaagd. 

Hoewel ik al ruim anderhalf jaar hier woon, begin ik nu pas een beetje meer belangstelling te krijgen voor mooie wandelroutes in onze eigen wijk. Dat komt door al die wandelingen met Kerberos, waarvan ik zelf de meeste doe (omdat ik het erg fijn vind om er eens lekker uit te zijn en de jongens daar iets anders in staan, win-win). Ook nog eens heel gezond voor mijzelf, al doe ik dan niet echt aan rennen.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...