21 mei 2021

Als je wilt, kun je mijn boek al bestellen

 

Alweer een post over het boek. Nadat Ineke en ik eerder deze week de prijs hebben bepaald (dat was een kippenvelmomentje, want we hadden onafhankelijk van elkaar precies hetzelfde bedrag in gedachten), heeft ze in snel tempo de auteurspagina op haar website in orde gemaakt. Klik hier om te bekijken wat daar allemaal al staat: de verzamelde aanbevelingen van mensen die er al wat over te zeggen hebben, en je kunt alvast een aantal pagina's bekijken. Als je al weet dat je het boek wilt bestellen, kan dat ook al, maar de verzending komt uiteraard pas na 18 juni.

Ik vind het heel erg spannend allemaal, ik hoop echt dat het zo landt zoals ik het heb bedoeld: als hulp voor lotgenoten en voor hulpverleners. We gaan het meemaken!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...