19 januari 2020

Een totale verandering

 De komende tijd wil ik op deze plek mijn verhaal vertellen. Het is een kwetsbaar verhaal en ik wil het integer en goed doen. Met respect voor alle betrokkenen die deel uitmaken van mijn verhaal, en vanuit de overtuiging dat iedereen op elk moment probeert de juiste keuzes te maken.


Het is ook kwetsbaar omdat het over mijzelf gaat, mijn eigen echte naam verbind ik hiermee aan een heel kwetsbaar verhaal, en daarmee neem ik bewust risico's. Maar ik wil het toch doen, omdat het niet gaat helpen om mooie, nieuwe inzichten voor jezelf te houden.

Ik vraag jullie als lezers om behoedzaam hiermee om te gaan. Concludeer niet te snel, en ik hoop ook dat jullie mij erop wijzen als ik onbedoeld over grenzen ga. Langzaam maar zeker zal een beeld verschijnen van een verhaal in ontwikkeling. Bedenk dat ik alles alleen maar vanuit mijn eigen gezichtspunt kan beschrijven, en dat ik geen enkel oordeel over wie dan ook wil uitstralen.

Het is ook een prachtig verhaal, dat het waard is verteld te worden. Omdat dit het verschil kan maken voor anderen. Stap voor stap - niet te snel - zal ik proberen om duidelijk te maken wat mij de afgelopen paar jaar helder is geworden.

Lezen jullie mee?

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...