15 oktober 2013

Wie wat bewaart ...


 ... die heeft wat. Onze 6-jarige junior hád toevallig al een boel opgespaard zakgeld (nooit zin om mee te gaan als de anderen wat gingen kopen), en toen vond ik in een keukenkastje een envelop met inhoud, die we voor zijn geboorte hadden gekregen. Even later bleek er zelfs nóg een envelop te liggen, voor een van zijn eerste verjaardagen, ook met inhoud. Alles bij elkaar had hij genoeg om een hartewens van hem te vervullen: een heuse telescoop!


Van het weekend hebben we er eentje besteld, en hij werd vandaag bij ons thuis afgeleverd.

En nu staat junior ongegeneerd onze achterbuurvrouwen te begluren, die de hele dag al heerlijk buiten aan het eten zijn. En dat eten daarna gaan liggen herkauwen, ook buiten.

Behalve dingen in de redelijk nabije verte bekijken kan hij met deze telescoop ook naar diverse hemellichamen kijken. Maar dan moeten we eerst wachten tot er geen wolken in de weg zitten.

Leuk he, als jonge kinderen zulk soort duurzame dingen kopen met hun eigen geld!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...