15 april 2013

Tim en bowlen

 Vandaag ging Hiddes klas met de andere brugklas bowlen, en wij mochten chauffeur zijn van een groepje. Dat krijg je ervan als je zo'n mooie grote auto hebt. Tim mocht ook mee.


Nou, dat was wat. Veel klasgenoten wisten niet eens dat Hidde zo'n schattig klein broertje had, en Tim wilde met iedereen high five doen, en 'boxen'. Er waren wel tien leerlingen per bowlingbaan, dat betekende dat ze een halve beurt per keer kregen: de een gooide de eerste bal, en de teamgenoot de tweede. Hidde gaf zijn eerste beurt aan Tim. Langzaaaam rolde de bal naar de kegels, om ineens met een mooie boog in de zijgeul te belanden.
Tim vermaakte zich wel hoor! Behalve een paar keer een bowlingbal gooien, kon hij rondjes rennen, op de tafel klimmen, even een frisse neus halen en een zakje chips eten.

En ik vermaakte me ook wel. Zo leuk, zo'n 70 prepubers!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...