30 maart 2012

Klusles


 Jong geleerd is oud gedaan. Dat geldt natuurlijk ook voor klussen zoals het in elkaar zetten van meubels. Hoog tijd voor de junioren om wat klusles te krijgen. Om maar direct op hoog niveau in te springen (want wie heeft er nooit gehoord van onduidelijke werkbeschrijvingen?) toog ik met Tim naar IKEA. We kwamen terug met tien dozen. Waarin tien bouwpakketten.


En nu weet Max wat een deuvel is. En Casper en Friso kunnen geheel zelfstandig een werkbeschrijving lezen, en ernaar handelen. Helemaal zelf hebben ze een stoel in elkaar gedraaid (en dat is toch nog best een karweitje hoor!).

En nu hebben wij nieuwe eetkamerstoelen. Da's een mooie bijkomstigheid van die klusles!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...