30 januari 2012

Die Max toch!!


Max wil zijn moeder graag verrassen. Zo gebeurde het, dat ik op mijn verjaardag 's morgens vroeg in de keuken lekker rustig een kop thee zat te drinken, terwijl Max in de kamer een leuke verrassing aan het verzinnen was. Weet je wat, die bos bloemen staat er toch al bijna een week, laat ik alle bloemetjes nou eens kort afknippen. Dat dacht hij (denk ik). Zo gedacht, zo gedaan. Daarna kwam hij trots naar de keuken om mij te roepen: mama, kijk eens naar de bloemen die ik heb afgeknipt!

Helaas, dat vond ik niet zo'n leuke verrassing. En dat zei ik ook tegen Max.

's Middags hoorde ik Max aan de telefoon tegen iemand zeggen, duidelijk opgelucht, dat papa een nieuwe bos bloemen voor mama had gekocht. Voelde hij zich kennelijk toch nog ergens een beetje schuldig?

Dat mag toch wel, anders houden we straks geen spullen meer over die wel heel zijn. Zelfs in de kamerhoge gordijnen is al geknipt... die Max toch!!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...