14 april 2011

Trainen voor de avondvierdaagse


 Friso is wel een grapjas. Even na drie uur zat hij met twee broertjes op de achterbank van de auto bij school, en omdat ze het kennelijk een beetje krap vonden stelde ik hem voor dat hij ook kon gaan lopen, dan kon hij gelijk oefenen voor de avondvierdaagse. 'OK', zei hij, stapte uit en begon hard te lopen over het fietspad...


Met de auto wachtten wij hem een eindje verder op een bruggetje tussen de autoroute en het fietspad op. 'Je hoeft niet hard te lopen hoor Friso, en je mag nog best meerijden'. Maar meneer wilde niet meerijden, en hij wist dat hij niet hoefde te rennen, maar dat deed hij toch. En daar ging hij weer, te voet verder met de 2,5 km tussen school en huis.

Thuisgekomen pakte ik de camera en liep Friso tegemoet. Ik was nog maar een klein eindje onderweg, en daar kwam meneer aan. Nog steeds hardlopend.

Nou, als dat zo makkelijk gaat, dan mogen de heren wat mij betreft allemaal wel lopend naar school. En weer terug.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...