23 april 2011

Dubbel genieten


Tussen de drukke bedrijven door genieten we volop van het mooie weer en van elkaar.

Vandaag extra van Ben. Ik zat op het paadje onkruid tussen de stenen uit te halen, en hij wilde weten wanneer ik ermee klaar was. Waarop ik antwoordde dat het nooit klaar was. Ben liep een rondje door de tuin, en toen hij weer bij mij was aangekomen, zei hij: 'mam, je hebt gelijk. Het is nooit klaar'. Dat had hij mooi even ingeschat.

Een poosje later probeerde hij de tuinstoel uit die we weer uit de schuur hadden gehaald. 'Mam, hoe moet je liggen?' Met een paar aanwijzingen kreeg hij het voor elkaar, vouwde zijn handen achter zijn hoofd, ging lekker liggen met een zucht: 'dit is pas leven'.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...