15 december 2010

Wie deelt er nou boter, kaas en eieren uit?

 

Nou, Ben! Hij wordt vandaag 5 jaar en hij was al beneden voordat ik van het krantenwijkje terugkwam. Van Bram kreeg hij al drie cadeautjes - drie keer een verraste uitroep: 'hé, die wilde ik graag' (maar dat wist Bram niet), en op school kreeg hij een muts met een plaatje van Bob de Bouwer ('hé, die wilde ik graag!').
Straks mag hij trakteren. Hij wilde graag snoep uitdelen, maar ik kan er niks aan doen, in deze tijd van veel snoepgoed wil ik niet substantieel bijdragen aan extra veel zoetigheid, daarom deden we (slechts) vijf 'bilar'-snoepjes en vijf kruidnootjes in een zakje, speelpapiertje erbij met toepasselijke tekst erop, en omdat het toch wel wat karig was, toch nog een paar andere snoepjes erbij (dag principes!). Zakje feestelijk dichtbinden, klaar!
Zodra het hele gezin bij elkaar is, waarschijnlijk pas bij het avondeten, gaan we voluit feestvieren en krijgt hij pas zijn cadeautjes, maar dat is nog altijd op tijd, want hij werd vijf jaar geleden pas 's avonds laat geboren!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...