10 juli 2009

Trap en voorpret


Vanmorgen vroeg kwam onverwachts de trap al! Ontzettend fijn, dan hoeft niemand meer met die enge ladder naar de tweede verdieping. Gelukkig paste hij - het was nogal een toer geweest om alles van tevoren goed in te meten, want niet alle muren lopen recht in ons huis...

De voorpret van het inrichten is ook begonnen. Vanavond ben ik met Hidde naar Rotterdam gereden om een partij grenen schroten te halen voor zijn kamer. Ze zijn Russisch, dat klinkt extra chic... Lang leve Marktplaats! Ook op Marktplaats heb ik alvast een ridderkamer gereserveerd voor de kamer van Friso en Ben. Ik had een kast ontworpen: aan weerszijden van een lage speelgoedkast een hoge kasteeltoren, met een schild erop. We zouden de twee torens alleen wel zelf moeten maken, want nergens vond ik (basis)kasten van de gewenste maat - en daar stonden ze kant en klaar als ridderkamer op Marktplaats! Daarvoor rijden we binnenkort graag heen en weer naar Middelburg!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...