15 april 2009

Er is er één jarig


Casper is alweer 8! Omdat zijn vriendje ook vandaag jarig is en trakteert, en zijn feestje houdt, gaat Casper morgen trakteren. Fijn voor ons, dan kunnen we met de cadeautjes wachten tot hij van dat feestje thuiskomt en hebben we daar meer tijd voor dan 's morgens in alle vroegte.

Wel hebben we de traktatie alvast voorbereid. Casper heeft het helemaal zelf bedacht: sleutelbossen van drop/snoepsleutels, en daar hebben we dan een sleutelhanger (foamsticker) aan gehangen met een zelfgemaakt sleutelringetje. Meestal ben ik niet zo voor die snoep-traktaties (liever iets hartigers), maar dit was zo'n leuk idee, dat we daarin mee zijn gegaan. Een dienblad bekleed met behang eronder en het ziet er allemaal weer heel feestelijk uit. Nu de cadeautjes nog inpakken...

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...