26 februari 2009

Muziek


 Muziek neemt een belangrijke plaats in bij ons thuis. En dan niet zo zeer op schijfjes of door een hoofdtelefoon - ook wel uiteraard, vooral bij een aantal van de schoolgaande kinderen. Muziek zit bij zowel Marco als bij mij in de genen geloof ik, en bij tijd en wijle doen we daar ook gezellig wat mee. Op de foto een aantal instrumenten die bij ons vertegenwoordigd zijn: piano, gitaren, citer, accordeon, altblokfluit, ukulele, mondharmonica, dwarsfluit. Bente speelt ook aardig piano, ze bijt zich echt in de muziek vast totdat ze het kan. Ook hebben we voor haar de dwarsfluit en de tweede gitaar gekocht, maar ze concentreert zich meestal op één instrument tegelijk. Bram heeft zijn drumstel, maar dat staat boven gelukkig. De andere kinderen zijn dol op "het kleine gitaartje", en Max is overal dol op, dus ik kan dit zo niet laten staan...

Met muziek kun je heel gemakkelijk de sfeer in huis beïnvloeden, het is letterlijk en figuurlijk een instrument, dat je kunt gebruiken om het thuis gezellig en fijn te maken.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...