12 april 2021

Voorlopige datum vastgesteld

 Op 18 juni a.s. komt mijn boek uit, als alles meezit. Er moet nog een heleboel gebeuren, maar er is ook al veel gebeurd!

De titel blijft "ik dacht dat ik gelukkig was", met een ondertitel die mensen gaat trekken die graag willen lezen over narcisme in een relatie, een vechtscheiding en een uithuisplaatsing. 

De afgelopen weken heb ik het manuscript laten lezen aan mijn familie en aan de gezinsbegeleiding. Naar aanleiding van hun feedback heb ik nog het een en ander veranderd en nu voelt het nóg beter in balans. 

Een aantal mensen hebben blurbs aangeleverd, dat zijn korte aanbevelingen die op het boek zelf zullen worden gedrukt. Nu nog de omslag ontwerpen - hierover ben ik al aan het brainstormen.

Wat ook nog moet gebeuren, is een stukje marketing. Daarover ga ik deze week nadenken. Langzaam maar zeker valt alles op z'n plek. We gaan het meemaken!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...