31 maart 2014

Levende wekker

 Tegenwoordig hebben wij een levende wekker. Om half 7 's morgens gaat hij af. Pogingen om hem niet af te laten gaan zijn tot nu toe allemaal jammerlijk mislukt. Het klinkt zo: "mama, ik ben klaar", en het geluid komt uit de badkamer.


Meestal ben ik  blij als de zomertijd ingaat. Dat betekent dan dat de junioren die doorgaans vroeg wakker worden, een uurtje langer slapen en eindelijk gewoon op tijd wakker worden en beginnen met de dagelijkse portie lawaai.

Onze levende wekker heeft kennelijk een subliem ingebouwd systeem. Moeiteloos schakelde hij over op de zomertijd. Dus jawel, vanmorgen om half 7 nieuwe tijd: "mama, ik ben klaar".

Makkelijk hoor, zo'n wekkertje!

NB inmiddels zijn we begonnen met deze junior wat zelfstandiger te maken op dit onderwerp.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...