21 juni 2012

Alternatief vervoer


 Omdat ik helemaal vergeten was dat Marco de auto vanmiddag nodig had, waren de junioren met de auto naar school gebracht, zonder de fietsen mee te nemen. En dus moest er vanmiddag iets anders bedacht worden.


Gelukkig stond er nog alternatief vervoer in de schuur, erg weinig gebruikt maar wel leuk: een bolderkar! Vol goede moed begon ik drie kwartier voordat de school uitging aan een stevige wandeling met Tim in de bolderkar. En dat ging best: 2,5 km tussen de weilanden met koeien en schapen door, mooi weertje erbij.

De terugweg was een avontuur op zich, en jullie hadden ons moeten zien lopen: vijf jongens in verschillend formaat, in en uit de bolderkar, alle tassen erin, tassen er weer uit, Tim erin, Tim eruit. Tim heeft uiteindelijk bijna de hele terugweg op zijn blote pootjes gelopen, niet te geloven!

Ik zou bijna zeggen: dat doen we nog een keer, het was gewoon genieten! En dan neem ik mijn camera mee. (Maar of de junioren nog zo enthousiast zijn bij een tweede keer fietsen vergeten kan ik niet beloven).

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...