03 april 2012

Cool broertje


 Twee keer acht kilometer genieten van achtste-groepers vandaag. Tim mocht mee want papa moest werken. En wij brachten Hidde met vijf klasgenootjes naar het gemeentehuis voor een excursie. Onderweg werd Tim bestookt met opdrachten. Zeg eens: heroïne. Zeg eens: marihuana. Zeg eens: xtc. (Ja ja, groep 8 heeft voorlichting over drugs gehad). Tim zei niets.

Bij het uitstappen hoor ik: Cool broertje heb je, Hidde.

Op de terugweg was Tim inmiddels in zijn element. Hij zei alles wat ze wilden. Zeg eens: Ivan. "Ivan". Zeg eens: is. "is". Zeg eens: een dikzak. "Dikzak!". Alle jongens in een deuk natuurlijk. En hierop nog talloze varianten, acht kilometer lang.

Echt een vet cool broertje!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...