27 oktober 2011

Kleine prinsjes worden groot


 Het kleine Timmetje is akelig snel op weg een echte Tim te worden. En dan houdt hij zich nog in ook. Hij doet niet zoals zijn grote broer Max, die met 10 maanden al over de boxrand en uit bed klom. Nee hoor, hij heeft keurig gewacht tot hij zelf de twee spijlen uit zijn bed kon trekken (dat is ook de bedoeling hoor, dat die spijlen eruit kunnen). En dat was vandaag.












En nu kan hij zelf uit bed komen. En er zelf in klimmen.


Denk nou maar niet dat hij heel lief en schattig is. Nadat deze foto's genomen waren, ging ik naar beneden, maar Max en Tim bleven boven. Fout, nooit doen! Het bleef wel heel erg rustig... Toen ik eindelijk ging kijken, lag de inhoud van de meeste commodelades over de vloer, de lades zelf waren eruit gehaald, de heren hadden erin gezeten ook want de bodems zaten los, en de hele voorraad luiers lag uit de verpakking (en dat waren er een heleboel), in het bed, onder het bed, in een mand, in de losse laden, etc. etc.

Ach, eigenlijk toch wel lief en schattig!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...