18 juni 2011

De Nieuwe School

 Gisteren - na een lange, drukke, blogloze dag - was er ook nog clubavond.

De jongens kon ik ergens ophalen waarvandaan het niet zo heel erg om zou zijn als ik langs De Nieuwe School van Casper zou rijden.
Hetgeen gebeurde.

Wie schetst onze verbazing, en vooral die van Casper, dat de school helemaal verlicht bleek te zijn, en er jongeren op het schoolplein stonden? Ja Casper, zei Bente, je dacht wel dat je al om twee uur 's middags uit zou zijn, maar je ziet het, je moet hier ook 's avonds naar school...

Casper trok zich daar niets van aan. Het zou wel loslopen, dacht hij. En hij ging verder met het woordspelletje dat hij met Friso aan het doen was. Iets met dinosaurus en minotaurus.

Afijn, nu hebben Bente, Anton, Hidde, Casper, Friso en ikzelf met eigen ogen kunnen zien hoe De Nieuwe School eruitziet.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...