31 augustus 2010

Z'n gangetje


 Het leven met de junioren gaat z'n gangetje, nu voor iedereen de vakantie echt voorbij is. Dat wil zeggen: De jongens volgen elkaar op met een of ander virusje, waarvan je hoofdpijn en soms koorts krijgt. Vandaag was het dus best gezellig thuis: Hidde en Casper een beetje ziek, Bente ook thuis omdat de docenten van de bovenbouw VWO een teambuildingdag hadden (leuk zeg, zo vlak na de vakantie!), en omdat er zo veel grote kinderen thuis waren, konden zij even op Max passen terwijl ik ook even mijn bed indook tijdens Tims ochtendslaapje. Z'n gangetje dus.

Na het avondeten gingen er vijf een spel doen op de trampoline, onder de bezielende leiding van de zieke Casper in pyjama. Hoewel, Max doet geloof ik z'n eigen versie van het spel, ook met een pyjamajasje dat hij over zijn kleren had aangetrokken omdat Bob de Bouwer erop staat. Max verwisselt regelmatig van kleding als hij een kledingstuk met zijn grote held tegenkomt. En dat laten dan maar zo. Z'n gangetje dus.
Daarna nog twee jongens in bad, en terwijl ik Ben weer naar beneden (naar zijn slaapkamer op de eerste verdieping dus) dirigeerde, hoorde ik Casper in bad tevreden iets verzuchten over de bubbels die naar boven komen, en daarna heel zacht: "Daar geniet ik van".

Daar geniet ik nou ook van!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...