27 augustus 2010

XS en S


 De weg door ons dorp is van de week voorzien van een nieuwe slijtlaag. Dat wil zeggen dat je nu kilometers rijdt over een laag fijn grind dat mettertijd door alle auto's in de weg wordt gereden. En dat grind spat behoorlijk tijdens het rijden (misschien bedoelen ze met 'slijtlaag' wel dat je auto er extra van slijt?). Gisteren was het raak tijdens een ritje naar de winkel: PATS, en er zat een barst in de voorruit. Geen sterretje, nee gelijk een barst die steeds langer werd. En daarmee durf je dus niet weken door te rijden, dus vandaag kregen we (ja, de verzekering gaat alles voor ons betalen) een nieuwe voorruit. Samen met Tim ging ik de auto brengen, en wachtte ik daar even op Marco, die er met de andere auto samen met Ben en Max achteraan kwam. De receptioniste vond het wel gezellig dat we even bleven, en zij kwam aanzetten met een T-shirtje van het bedrijf, maatje XS, maar toch nog veel te groot voor Tim. Maar Max past hem wel, en voor Ben had ze een iets groter T-shirt. Thuis kregen ze de shirts aan. "Kom maar, grote vriend", zei Ben tegen Max, en hij wilde heel graag samen op de foto. Max niet.

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...