16 juni 2010

Het cadeau van mijn ouders

 Een paar maanden geleden schreef ik over het geld dat ik van mijn ouders had gekregen en dat maar steeds bleef liggen tot er een echt geschikte bestemming voor was gevonden. Er kwamen veel leuke reacties op, waaruit één heel duidelijk bij mij aansloeg: een foto van onze kinderen. Toen Marco's vijftigste verjaardag naderde, ben ik met alle negen kinderen naar de fotograaf gegaan voor een intensief uurtje in de studio. Ontzettend leuk om te doen! Daaruit kwam een hele serie foto's, waaruit we de allermooiste hebben gekozen. Voor Marco hebben we de foto heel groot in kleur laten afdrukken voor in z'n kantoor, en als bestemming van het cadeaugeld dat ik had opgespaard komt deze foto (40 x 40 cm) op onze slaapkamer te hangen:




Gisteren mocht ik ze eindelijk ophalen. Gelukkig hadden we zaterdag bij de pasfotograaf al met heel veel korting twee lijsten gekocht, zodat deze foto met een heel klein beetje bijsnijwerk ophangklaar is.
Ik ben er heel erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...