07 december 2009

Stilte voor de storm?

 De laatste dagen is het hier op het blog wel heel erg stil geweest. Net of er niets gebeurde. Natuurlijk wel: we hadden hier de elk jaar weer hectische sinterklaastijd, waarbij sommige jongens drie dagen achter elkaar sinterklaas mochten vieren, er het een en ander geholpen moest worden met surprises en gedichten, en we onze eigen viering ook op het laatste moment pas hebben voorbereid (twee aan twee de dieren van Noach ingepakt bijvoorbeeld). Maar om daar iedereen nou mee te gaan vermoeien... of met het feit dat ik niet meer goed geslapen heb, en overdag regelmatig wat bijtank, waardoor er niet of weinig tijd voor de PC overblijft... Nou, we doen gewoon maar rustig aan, we laten de kastdeuren voor onze slaapkamer ingepakt staan (de aannemer zal nu toch moeten opdraven, want de vloer is toch nog te bol, de deuren staan scheef waardoor er schuine kieren komen bij de muren, en de deuren lopen vanzelf weg...), en we gaan gewoon verder met chocolaatjes met muisjes maken, en verder proberen we gewoon te doen wat kan, en ons niet op te winden over wat niet kan. Net zoals iedereen eigenlijk... Dus geen stilte voor de storm, of misschien toch?

Geen opmerkingen:

Mijn website

 Zou ik tussen al het schrijven door nog vergeten dat er ook nog een blog was... Mijn blog staat niet meer op nummer één als ik aan schrijve...